Cégünk 1991-ben alakult, magyar tulajdonban lévő, budapesti székhelyű vállalat. Profilunk a logisztikai eszközök (raktári és irattári állványrendszerek, anyagmozgatási eszközök, csomagolástechnológiai termékek, műhely és üzemi felszerelések, köztéri bútorok) és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások (állványok felülvizsgálata az MSZ EN 15635 szabvány szerint, karbantartása, javítása, költöztetése, áttelepítése), valamint a komplex logisztikai rendszerek értékesítése.
Erősségeink közé tartozik a magas szintű üzleti - szakmai kompetenciánk és a visszatérő, elégedett ügyfélkörünk. Sikereinket a szakmai kompetenciánknak, rugalmasságunknak, gyorsaságunknak, az ügyfélajánlásoknak valamint az ezekhez a tényezőkhöz jól pozícionált árainknak köszönhetjük. A stabilitás mellett alapelvünk a folyamatos növekedés és fejlődés, éppen ezért munkatársat keresünk a következő munkakör betöltéséhez:
MŰSZAKI ÉRTÉKESÍTŐ (ÁLLVÁNYRENDSZEREK)
munkatársat keresünk.
Az új munkatárs feladata:
- helyszíni felmérés,
- raktári és irattári rendszerek tervezése,
- tervezési dokumentációk elkészítése,
- önálló megoldási javaslatok kidolgozása,
- ajánlatok, pályázatok elkészítése, egyedi feltételek kidolgozása, szerződések megkötése,
- meglévő ügyfelekkel történő kapcsolattartás,
- új vevők szerzése,
Ön a megfelelő kolléga számunkra, amennyiben:
- közép vagy felsőfokú végzettségű,
- gyakorlatias műszaki és kereskedelmi érzékű,
- kellő rugalmassággal, dinamizmussal rendelkezik,
- jó szervezőképességű,
- német és/vagy angol nyelvből írásban és szóban tárgyalóképes,
- kiemelten járatos a számítógép (Word, Excel, AutoCAD) használatában,
- képes az önálló munkavégzésre, megbízható, lojális,
- B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik,
- A raktártechnikai termékek és szolgáltatások -ezen belül állványrendszerek értékesítésében megszerzett több éves tapasztalat- kereskedelmi rendszerének, ügyfélkör mélyreható ismeretének megléte előny,
Pályakezdők jelentkezését is várjuk !
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, küldje el szakmai fényképes önéletrajzát. Jelentkezés az allas@zenitkft.hu e-mail címen.
SZERELÉSVEZETŐ - RAKTÁRI ÁLLVÁNYRENDSZEREK
munkatársat keresünk.
Az új munkatárs feladata:
- Raktári állványrendszerek karbantartása, szerelése (országosan)
- A szerelőcsapat koordinációja, szakmai felkészítése és folyamatos szakmai felügyelete
- Műszaki dokumentációról önálló munkavégzés (rajzolvasás)
- Kapcsolattartás a projekt mérnökökkel, értékesítőkkel
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, a feladat dokumentálása a szerelés helyszínén
- Helyszíni felmérés,
Ön a megfelelő kolléga számunkra, amennyiben:
- Szakirányú (fémipari) szakmunkás végzettségű (érettségi, technikumi végzettség előny), lakatos- és hegesztési szakmai tapasztalat /CO hegesztés, ívhegesztés/ illetve targoncavezetői jogosítvány előny
- Gyakorlatias műszaki érzékű,
- Műszaki rajzismerettel rendelkezik,
- Számítógépes alapismeretekkel rendelkezik (Word, Excel)
- Kellő rugalmassággal, dinamizmussal rendelkezik,
- Jó szervező és kommunikációs képességű,
- Képes az önálló munkavégzésre, megbízható, lojális,
- Budapesti vagy környéki lakhelyű,
- B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik,
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, küldje el szakmai fényképes önéletrajzát. Jelentkezés az allas@zenitkft.hu e-mail címen.
RAKTÁRI ÁLLVÁNY FELÜLVIZSGÁLÓ SZERVÍZMÉRNÖK
munkatársat keresünk.
Az új munkatárs feladata:
- raktári állványrendszerek felülvizsgálata Magyarország területén, az MSZ EN 15635 szabvány alapján, speciális szoftver segítségével
- állvány felülvizsgálati jegyzőkönyvek elkészítése
- állványrendszerek javítási, karbantartási árajánlat készítéshez helyszíni felmérési tevékenység, pótalkatrész lista meghatározása
- javítási, karbantartási árajánlatok, kalkulációk készítése
- a javítási projektek ütemezésének nyomon követése, dokumentációk készítése,
- szoros együttműködés az értékesítőkkel és a szerelésvezetővel,
- raktári és irattári rendszerek tervezése,
Ön a megfelelő kolléga számunkra, amennyiben:
- műszaki végzettségű (közép vagy felsőfokú végzettségű ill. főiskolai/egyetemi tanulmányokat folytat hasonló területen)
- jó, gyakorlati, műszaki érzékű
- jó szervezőképességű
- B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik
- német vagy angol nyelvből írásban és szóban tárgyalóképes
- kiemelten járatos a számítógép (Word, Excel, AutoCAD) használatában
- képes az önálló munkavégzésre, megbízható, lojális,
- raktártechnika területén szerzett tapasztalat előnyt jelent.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, küldje el szakmai fényképes önéletrajzát. Jelentkezés az allas@zenitkft.hu e-mail címen.
PROJEKT ELŐKÉSZÍTŐ MÉRNÖK
munkatársat keresünk.
Az új munkatárs feladata:
- raktári és irattári rendszerek tervezése,
- tervezési dokumentációk elkészítése,
- önálló megoldási javaslatok kidolgozása,
- kalkulációk, árajánlatok készítése,
- a projektek ütemezésének nyomon követése, jelentések készítése,
- minőségi és költségcélok, valamint a határidők biztosítása,
- szoros együttműködés az értékesítőkkel és a szerelésvezetővel,
Ön a megfelelő kolléga számunkra, amennyiben:
- műszaki végzettségű (közép vagy felsőfokú végzettségű ill. főiskolai/egyetemi tanulmányokat folytat hasonló területen)
- jó, gyakorlati, műszaki érzékű
- rugalmassággal, dinamizmussal rendelkezik
- jó szervezőképességű
- B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik
- német vagy angol nyelvből írásban és szóban tárgyalóképes
- kiemelten járatos a számítógép (Word, Excel, AutoCAD) használatában
- képes az önálló munkavégzésre, megbízható, lojális,
- raktártechnika területén szerzett tapasztalat előnyt jelent.
Pályakezdők jelentkezését is várjuk !
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, küldje el szakmai fényképes önéletrajzát. Jelentkezés az allas@zenitkft.hu e-mail címen.
OPERATÍV VEZETŐ
munkatársat keresünk.
Az új munkatárs feladata:
- kereskedelmi iroda gördülékeny napi munkamenetének biztosítása
- munkatársak napi tevékenységének szervezése, felügyelete, támogatása
- új munkatársak oktatásának megszervezése, betanítása
- napi kapcsolattartás a pénzügyi vezetővel, a könyvelés ellenőrzése, controlling feladatok ellátása
- feladatok, felelősök, határidők figyelemmel kísérése
- cégvezető munkájának támogatása
- egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Ön a megfelelő kolléga számunkra, amennyiben:
- gazdasági vagy kereskedelmi felsőfokú végzettséggel rendelkezik
- jártas kereskedelmi folyamatok szervezésében
- pénzügyi jártassággal, tapasztalattal rendelkezik
- jó szervezői és vezetői képességekkel bír
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- dolgozott már integrált vállalatirányítási rendszerben
- aktívan beszél németül vagy angolul
- képes az önálló munkavégzésre, megbízható, lojális
- legalább 5 éves tapasztalattal rendelkezik vállalat operatív vezetőjeként
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, küldje el szakmai fényképes önéletrajzát. Jelentkezés az allas@zenitkft.hu e-mail címen.
VEVŐSZOLGÁLATI MUNKATÁRS
munkatársat keresünk.
Az új munkatárs feladata:
- bolti ügyfélforgalom bonyolítása,
- számlázás és pénzkezelés,
- bolti raktár kezelése,
- ügyfelek tájékoztatása (termék- és szolgáltatás információk, általános szerződési feltételek)
- vevőreklamációk kezelése,
- egyszerűsített ajánlatok előkészítése raktári és irattári rendszerekre,
- adminisztrációs és operatív feladatok elvégzése,
Ön a megfelelő kolléga számunkra, amennyiben:
- minimum középfokú végzettségű
- vevőszolgálati területen szerzett tapasztalattal rendelkezik
- rugalmassággal, dinamizmussal rendelkezik
- jó kommunikációs és szervezőképességű
- erős stressztűrő képességű
- német vagy angol nyelvből írásban és szóban tárgyalóképes
- kiemelten járatos a számítógép (Word, Excel, internet) használatában
- képes az önálló munkavégzésre, megbízható, lojális,
- raktártechnika területén szerzett tapasztalat előnyt jelent.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, küldje el szakmai fényképes önéletrajzát. Jelentkezés az allas@zenitkft.hu e-mail címen.